jueves, 20 de noviembre de 2014

5. SAIO TEORIKOA. AZAROAK 20

Gaur aurkezpenekin jarraitu dugu eta 7 taldeek egin dute aurkezpena. Hainbeste talde izatean baliabide asko erabili dituzte: Driven bidezko powerpointa, preziak, haiek sortutako bideoak argazkiekin eta ahotsarekin… Nabaritu da, lehenengo aurkezpenekin konparatuta, denbora gehiago izan dutela. Interesgarriak izan dira, baina hainbeste talde izanda, atentzioa galtzen duzula, eta beste egunean bezala, hasieran isiltasuna zegoen klasean eta azkenean jende gehiena hitz egiten zegoen.

jueves, 13 de noviembre de 2014

4. SAIO TEORIKOA. AZAROAK 13

Aurreko astea Modulu astea izan zenez IKT saio magistralik ez genuen izan. taldeetan jarri eta lanean aritu ginen aste osoan ondare kulturala lantzen.

Gaurko saio teorikoan, gurpilaren antolaketa martxan jarri dugu, Aurkezpenak Informazioaren gizartetik ezagutzaren gizartera” gaiaren ingurukoak izan dira. klasekide batzuek aurkezpenak egin dituzte. Hasiera batean isiltasuna zegoen klasean baina pizkanaka pizkanaka isiltasuna bukatu da. Klaseko giroa arraroa izan da.

Amaitzeko, esan beharra daukat, hitz gutxi duten aurkezpenak eta irudi erakargarriak dituztenak motibagarriagoak dira.

viernes, 31 de octubre de 2014

TESTUAREN SINTESIA

Aurreko astean IKT-ak hezkuntzan duten eragina edo  paperaren artikulua irakurri genuen.

Hau da testuaren sintesia:

Gaur egungo gizartean teknologiak asko erabiltzen dira, hori dela eta, haurrek gero eta lehenago hasten dira teknologia erabiltzen. Teknologiaren izugarrizko aurrerapenagatik, gero eta digitalizatuagoak gaude. Baina kontu hau hezkuntzan ez da gertatzen.  Eskola ez da gizartearen erritmo berdinarekin garatu. Hezkuntzan, ikaskuntza-irakaskuntza prozesuan, IKT-ak gutxitan edo txarto erabiltzen dira. Batzuetan baliabiderik ez daudelako edo irakasleek prestatuak ez daudelako. Hau bultzatzeko, hezkuntza sistema berriztatu beharko zen. Klasetik kanpo izugarrizko aurrerapena gertatu da azken urteetan, eta hezkuntzan berdina gertatu beharko zen. Gainera teknologia eta teknika berriak erabiltzeak ikasleen motibazioa eta interesa piztuko zuen.


Proposatutako galderak:

1- Zergatik hezkuntzan IKT-ak gutxi erabiltzen dira?

2- Zer da zulo digitala?

Hitz gakoak:

- Teknologia
- Hezkuntza
Alfabetatze digitala
- Informazioa
- Berriztatzea


jueves, 30 de octubre de 2014

3. SAIO TEORIKOA. URRIAK 30

Saio honetan, bideo bat ikusi dugu. Irakasleak Maria Acasoren “Visiones disruptivas de la educación” bideo jarri digu.  Bertan, Maria agertzen da hezkuntza disruptiboari buruz hitz egiten eta bere iritzia ematen. Horretaz aparte klaseak emateko beste bost puntu nabarmen azaldu ditu:  Boterea,   denbora eta lekua, ikusezina,  informazioa eta zagutza

Hitzaldia bukatzeko, Maríak hiru galdera proposatzen ditu irakaskuntzan gaudenontzat

1. Irakaskuntza prozesuaren inguruan maiztasunarekin hausnartzen al duzu?

2 . Metodologia berritatzaileak erabiltzen al dituzu? Zeintzuk?

3. Metodologien inguruan hausnartzen al duzu? Erabiltzen dituzun metodologiak zuk zeuk askatasunez erabakitakoak dira ala zuk iraganean jaso zenuenaren errepikapenak dira?

Bukatzeko irakasleak egin behar dugu lana berria azaldu digu. Horretarako 4ko taldeetan jarri digu. Azalpena bukatu eta gero taldean bildu gara eta lana antolatzen hasi gara.

Nire taldekideak Itziar, Markel eta Eider dira.


TALDEKO BATZARRAREN AKTA: 2014KO URRIAREN 30